    Subject: Re: Samochody na prąd procentowo
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: robot <r...@o...pl>
    Date: Mon, 4 Jan 2021 11:19:31 +0100

    W dniu 03.01.2021 o 12:52, robot pisze:
    > Gdzie w internetach mogę sprawdzić ile jest procentowo, jeżdżących
    > samochodów elektrycznych (EV) w porównaniu do innych samochodów w
    > poszczególnych krajach?

    :
    Znalazłem pewne dane, ale niestety trochę przestarzałe:

    https://ibb.co/3Brznrf

    W europie pół procenta, ale dane na 2018 rok.

    Rozumiem, że auta elektryczne to margines, ale żeby tak trudno
    było znaleźć tak podstawowe informacje jak ich ilość?
    Może ja nie umiem szukać po prostu.

    Źródło:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car_use_by_co
    untry