  • Data: 2022-12-01 10:47:39
    Temat: Re: Samoczynne resetowanie komputera ... Zasilacz?
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 1 Dec 2022 10:10:22 +0100
    doszła do mnie wiadomość <tm9r1v$nqk$1@gioia.aioe.org>
    od trybun <M...@j...cb> :

    >Ale co to ma do istoty problemu, czyli awarii kart grafiki po wymianie
    >zasilaczy w kompach?  To że nie reinstalowałem systemu po ich wymianie
    >może być jedną z możliwych przyczyn.

    W to wątpię, system nie da rady zabić karty graficznej, chyba, że
    sterownik karty źle ustawi jej napięcia zasilające rdzenia i RAM lub
    karta ma starą pastę termoprzewodzącą.
    Pastę czy termopady trzeba co jakiś czas wynieniać samemu lub w
    serwisie.
    Można było te karty oddać do zdiagnozowania w jakimś serwisie, to
    wtedy byśmy wiedzieli, co to za czort.
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy