  • Data: 2020-11-03 09:13:51
    Temat: Re: Seksizm
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 03 Nov 2020 07:48:59 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Ale chcesz zmienić to społecześntwo a tak dolewa się MZ oliwy do ognia a
    > takich dolewających aby zbić na tym swoj interes jest niestety. sporo, i
    > oni umacniają ludzi, którzy czyją się skrzywdzeni (słusznie czy nie) w
    > przekonaniu, że jest to złe a ich patryjalchana postawa zupełnie
    > prawidłowa.

    Owszem, chcę zmienić. Ale wiem że nie da się tego zrobić nagle. Historia
    jest pełna na to przykładów. Takie usiłowania przynoszą opłakane skutki,
    często odwrotne do zamierzonych. Tym niemniej, staram się popularyzować
    na ile potrafię, światopogląd naukowy. Zresztą, obserwując światowe
    trendy cywilizacyjne widać że w miarę wzrostu dostępu do wiedzy
    (internet) oraz spadku ubóstwa religie odchodzą powoli od roli głównej
    osi społeczeństwa z przemożną władzą religijnych kacyków a stają się
    sprawą prywatną jednostki. Tak się dzieje w Europie. My w Polsce
    pozornie stanowimy wyjątek, bo rządzi nami ograniczony umysłowo człowiek
    ale jego działania na siłę już przynoszą odwrotny skutek. Udało mu się
    spowodować największą spontaniczną demonstrację sprzeciwu jaką kraj
    widział, przynajmniej w ostatnich latach i nie sądzę żeby przetrwał
    następne wybory.
    --
    Jacek
    -I hate haters-