  • 1. Data: 2020-10-27 12:22:32
    Temat: Seksizm
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    "Informujemy, że do 11 grudnia 2020 Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
    prowadzi nabór w ramach konkursu Small Grant Scheme, finansowanego ze
    środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021. Wnioski
    mogą być składane wyłącznie przez kobiety"

    :-)

  • 2. Data: 2020-10-27 12:30:42
    Temat: Re: Seksizm
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    > środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021. Wnioski
    > mogą być składane wyłącznie przez kobiety"

    To się nazywa dyskryminacja ze względu na płeć.

    yabba

  • 3. Data: 2020-10-27 13:10:25
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    pl...

    W dniu 27-10-2020 o 12:22, Paweł Pawłowicz pisze:

    >To się nazywa dyskryminacja ze względu na płeć.

    "Konkurs Small Grant Scheme na projekty badawcze dla kobiet naukowców w
    technicznych dziedzinach nauki"

    Gdyby projekt był dla studentów, byłaby dyskryminacja ze względu na wiek?

  • 4. Data: 2020-10-27 13:56:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >To się nazywa dyskryminacja ze względu na płeć.

    Albo nie, jesli jest to nabor uzupelniajacy, w celu osiagniecia
    udzialu 50-50 :-)

    J.

  • 5. Data: 2020-10-27 14:18:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 27 Oct 2020 12:30:42 +0100, yabba <...@...pl> wrote:
    > To się nazywa dyskryminacja ze względu na płeć.

    To tak samo jak byś powiedział że zakaz rodzenia dzieci przez
    mężczyzn jest taką samą dyskryminacją.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2020-10-27 15:54:09
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 27-10-2020 o 13:10, Ghost pisze:

> [...]
    > technicznych dziedzinach nauki"
    >
    > Gdyby projekt był dla studentów, byłaby dyskryminacja ze względu na wiek?

    Projekt dla studentów nie dyskryminuje ze względu na wiek. Jeśliby
    projekt był dla studentów w wieku 19-24 lata, to wtedy byłaby dyskryminacja.

    yabba

  • 7. Data: 2020-10-27 15:58:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Oct 2020 12:22:32 +0100, Paweł Pawłowicz napisał(a):

> [...]
    > środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021. Wnioski
    > mogą być składane wyłącznie przez kobiety"

    Ja bym to nazwał wyrównaniem szans.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 8. Data: 2020-10-27 16:21:01
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(a):
    > Ja bym to nazwał wyrównaniem szans.

    A są nierówne?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 9. Data: 2020-10-27 17:02:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Oct 2020 16:21:01 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

    > A są nierówne?

    Niestety są. Ciebie to oczywiscie nie dotyczy albowiem ty urodziłeś
    dwóch ślicznych bobasów, wykarmiłeś własną piersią i dopchałeś do
    samodzielności, w międzyczasie sprzątając i gotując. Podczas gdy twoja
    żona robiła karierę uniwersytecką i zarabiała krocie jako przezes spółki
    (skarbu państwa, of course).
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 10. Data: 2020-10-27 18:00:00
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    On 27.10.2020 14:18, Marek wrote:
    > To tak samo jak byś powiedział że zakaz rodzenia dzieci przez mężczyzn
    > jest taką samą dyskryminacją.

    A jest zakaz?

    --
    SW3