eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis BrotherRe: Serwis Brother
  • Data: 2015-07-23 11:30:53
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: "m..c." <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu .07.2015 o 11:08 <earthwalker> pisze:

    >> Gdybyś był producentem drukarek, też byś nie gwarantował swoimi
    >> pieniędzmi za kartridże robione przez kogoś innego, w których
    >> niewiadomo co jest.
    >
    > Zgodze się z powyższym, tylko, że ja nie reklamuję zatkania dyszy ale
    > brak wykrywania czarnego kartridża. Nie chcę kupować oryginalnego
    > kartridża za 100zł aby się przekonać czy wina leży w samym kartridżu,
    > gdyby oryginał nie sprawiał problemów to wówczas przyznaję pełną rację
    > producentowi, ale chyba każdy się zgodzi, że nieoryginalny kartridż nie
    > może uszkodzić czujnika tuszu?
    > Przypuszczam, że to czujnik albo się zepsuł sam z siebie albo
    > odpięła/poluzowała się wiązka kabla od gdniaza.

    nadal potrzymuję swoje zdanie. mam tą drukarkę i na jednym zamienniku
    chodziła na drugim nie chciała. oryginał zawsze wykrywał. w różnych
    konfiguracjach którykolwiek kolor/czarny, a później przestał wykrywać inny
    wykryty wcześniej kolor.


    --
    Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: