eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis BrotherRe: Serwis Brother
  • Data: 2015-07-25 22:47:25
    Temat: Re: Serwis Brother
    Od: Hans Kloß <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Am Mittwoch, 22. Juli 2015 19:16:55 UTC+2 schrieb earthwalker:
    > Witam,
    >
    > Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie wykrywa
    > mi czarnego kartridża.
    > W związku z powyższym mam takie pytania:
    > 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
    > naprawy gwarancyjnej?
    > 2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
    > 3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?
    >
    > Pozdrawiam!

    Niestety, nie chcę Cię martwić, ale service Brother doskonale zna ten problem.
    Nieoryginalne tusze przeciekają i uwalają fotodiodę, która rozpoznaje włożony
    kartridż. Tak, że przy okazji żaden inny kartridż Ci nie pomoże. Producenci drukarek
    są innego zdania niż ty: "Nie po to została kupiona ta drukarka, żeby drukować na
    tuszach, które kosztują powyżej 50zł za kolor. Pozatym te kartridże nie mają chipów
    więc nie wiem w czym może być problem. " Oni na tym zarabiają, a jak wyjaśniłem
    powyżej, istnienie czipa. czy też nie nie ma nic wspólnego z Twoim problemem. Wyślesz
    do serwisu i dostaniesz standardową w tym przypadku odpowiedź - tusz nieoryginalny
    ZERO Gwarancji. Jedyne czego możesz spróbować, to reklamacja u producenta tuszu- Twój
    problem jest spowodowany wadliwą konstrukcją pojemnika z tuszem i to oni są winny
    awarii drukarki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: