eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetSerwis BrotherRe: Serwis Brother
  • X-Received: by 10.140.19.208 with SMTP id 74mr401632qgh.0.1437857246020; Sat, 25 Jul
    2015 13:47:26 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.19.208 with SMTP id 74mr401632qgh.0.1437857246020; Sat, 25 Jul
    2015 13:47:26 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    z61no3290199qge.0!news-out.google.com!b31ni640qge.0!nntp.google.com!z61no329019
    5qge.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Sat, 25 Jul 2015 13:47:25 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <55afd004$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=87.122.178.65;
    posting-account=dBlKggoAAADKqPoz4DjAzW5qZMHKzmsu
    NNTP-Posting-Host: 87.122.178.65
    References: <55afd004$0$8380$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: Serwis Brother
    From: Hans Kloß <a...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 25 Jul 2015 20:47:26 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1244698
    [ ukryj nagłówki ]

    Am Mittwoch, 22. Juli 2015 19:16:55 UTC+2 schrieb earthwalker:
    > Witam,
    >
    > Muszę wysłać urządzenie wielofunkcyjne Brother do serwisu, gdyż nie wykrywa
    > mi czarnego kartridża.
    > W związku z powyższym mam takie pytania:
    > 1. Czy nieoryginalne kartridże (ActiveJet) mogą być powodem odmówienia
    > naprawy gwarancyjnej?
    > 2. Czy lepiej wysłać do serwisu Blasc czy Comp?
    > 3. Czy wysyłać drukarkę do głównej siedziby czy najbliższego oddziału?
    >
    > Pozdrawiam!

    Niestety, nie chcę Cię martwić, ale service Brother doskonale zna ten problem.
    Nieoryginalne tusze przeciekają i uwalają fotodiodę, która rozpoznaje włożony
    kartridż. Tak, że przy okazji żaden inny kartridż Ci nie pomoże. Producenci drukarek
    są innego zdania niż ty: "Nie po to została kupiona ta drukarka, żeby drukować na
    tuszach, które kosztują powyżej 50zł za kolor. Pozatym te kartridże nie mają chipów
    więc nie wiem w czym może być problem. " Oni na tym zarabiają, a jak wyjaśniłem
    powyżej, istnienie czipa. czy też nie nie ma nic wspólnego z Twoim problemem. Wyślesz
    do serwisu i dostaniesz standardową w tym przypadku odpowiedź - tusz nieoryginalny
    ZERO Gwarancji. Jedyne czego możesz spróbować, to reklamacja u producenta tuszu- Twój
    problem jest spowodowany wadliwą konstrukcją pojemnika z tuszem i to oni są winny
    awarii drukarki.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: