  • 21. Data: 2009-04-22 18:10:52
    Temat: Re: Sidnej P.
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-22 09:36:16 +0200, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> said:

    > Czarny ciągnik był ok .. ale to ... ehh
    > To jemu brakuje dystansu, zeby pisać takie teksty

    Albo Tobie, żeby ich słuchać ;-)

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 22. Data: 2009-04-22 18:44:02
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Jacek Różański" <j...@e...pl> napisał w wiadomości

    > A co Ty taka strachliwa jesteś, że tupnąć i już się zgadzasz? Myślę, że
    > piosenka dla każdej marki i modelu to jakaś tam nobilitacja. "Harley mój",
    > "Jazda na etezecie", dlaczego nie ma byc więcej piosenek o jednośladach?
    > Włosi o skuterach całe filmy kręcili, co szkodzi piosenka napisana od
    > serca przez posiadacza?

    No jakos nie przypomina sobie by NT było kultowym moto ;) moze za kilka(
    dziesiat) lat.
    za to o HD, ETZ i WSK smiało mozna powiedziec ze to kamienie milowe ;)
    Burgman jako GL wsrod skuterów równiez ;)

    Swoja droga.. zap... to to niezle;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 23. Data: 2009-04-22 19:25:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    de Fresz wydusił z siebie te słowy:

    > Albo Tobie, żeby ich słuchać ;-)

    no wiec nawet sie nie staram ;)

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 24. Data: 2009-04-22 19:41:32
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:
    > de Fresz wydusił z siebie te słowy:

    > no wiec nawet sie nie staram ;)

    Z takim podejściem ominie Cię parę rzeczy w życiu.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 25. Data: 2009-04-22 20:16:32
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Jacek Różański pisze:

    > Qfa, to Wy nie widzicie w tym zamierzonej przesady???

    My (ja) widzimy, deFresz chyba nie. I Ty też to przecież widzisz, ale
    oni nie. O to chodziło? :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 26. Data: 2009-04-22 20:28:29
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Don Pedro pisze:

    > My (ja) widzimy, deFresz chyba nie. I Ty też to przecież widzisz, ale
    > oni nie. O to chodziło? :)

    Taaak, ale czy Centrala widzi??

  • 27. Data: 2009-04-22 22:07:47
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Jacek Różański pisze:

    > Taaak, ale czy Centrala widzi??

    A, to nie wiem. Zawsze można uprzejmie donieść.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 28. Data: 2009-04-22 23:02:57
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Easy:

    Ano ma: http://www.youtube.com/watch?v=Oi1pj63Z9jc

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 29. Data: 2009-04-23 06:31:31
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Jacek Różański wydusił z siebie te słowy:

    > Z takim podejściem ominie Cię parę rzeczy w życiu.

    co najwyżej ja omine pare rzeczy ... a to spora różnica.

  • 30. Data: 2009-04-23 23:35:17
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > http://patrz.pl/mp3/sidney-polak-skuter
    >
    > Mogliby częściej puszczać i we wszystkich rozgłośniach, bo jest przemycone
    > słuszne przesłanie - prosty tekst, prosta melodia, może osiądzie u
    > coponiektórych kierwców puszek pomiędzy uszami ;-)

    W mojej estetyce to raczej to polecam, chociaż suchar:

    http://muzzo.pl/odtwarzaj/vespa-skuteromania,289123

    No, ale też jest też fraza: "mam w dupie motocykl, bo żółtą wespę mam".
    Przy czym piosenka nie taka "przefajniona" i bez konotacji marketingowych.

    --
    Jasio
    vfr vx etz