  • Data: 2020-11-23 09:32:45
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy. art. 16 i 22.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-20 o 12:18, Cavallino pisze:

    > Praktycznie każdy który znalazłem.
    > Ale wystarczy ten który zacytowałem w poprzednim poście - wyższej
    > instancji w tym kraju nie ma.

    Przyznam się, że z zacytowanego wyroku niewiele wynika. Na pewno nie to,
    że jadąc prawym mogę staranować jadącego środkowym, bo się chcę wepchać
    na środek. Właściwie od tego trzeba by zacząć - jak oceniłbyś winę w
    tego typu zderzeniu? (skręcający prawym pasem spycha tego skręcającego
    środkowym).

    --
    Liwiusz