  • Data: 2020-11-24 12:26:34
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy. art. 16 i 22.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fbb7327$0$524$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2020-11-20 o 07:09, Cavallino pisze:

    >Przecież wyraźnie napisali, że nie ma obowiązku zajmowania
    >konkretnego pasa ruchu, tylko przy zmianie pasa należy ustąpić już
    >nim jadącemu. Czyli jadący prawym pasem może pojechać środkowym,
    >jeśli ustąpi pierwszeństwa temu, kto tym pasem jedzie, natomiast
    >jadący środkowym może zmienić pas na lewy, jeśli ustąpi pierwszeństwa
    >temu, kto jedzie lewym. A że na tym skrzyżowaniu nie będzie nikogo
    >jadącego lewym, to dostajesz w wyniku "prawy ustępuje
    >środkowemu/lewemu, środkowy zajmuje środkowy lub lewy". Można jeszcze
    >dodać: jak środkowy chce skończyć po prawej, to ustępuje prawemu.

    Ale to przy milczacym zalozeniu, ze prawy z tych 2 prowadzi w prawy
    pas z tych 3.
    A nie np ze lewy z 2 prowadzi w lewy z 3, a prawy z 2 prowadzi w
    srodkowy.

    A tu kolejna wroclawska ciekawostka
    https://goo.gl/maps/J5yRbofGNf8s5YgH6

    z dwoch jedziemy lekkim skretem w 4 pasy ... ktory gdzie prowadzi ?

    Dawniej bylo ciekawiej
    https://goo.gl/maps/DmfMLFrmXqgrEEK39
    -jakby link nie zadzialal - to cofnac czas do 2011 lub 2014.

    Z gory to jakby troche jasniej wyglada
    https://www.google.com/maps/@51.107142,17.0440256,53
    m/data=!3m1!1e3

    (jedziemy z Traugutta w Olawska, dla reszty kolegow - z SE w W)

    Da sie dotrzec do wczesniejszych zdjec lotniczych bez instalowanie G.
    Earth?
    Bylo gorzej.

    Zreszta zdjecia juz nie sa aktualne - troche przeorganizowali :-(

    J.