  • Data: 2019-09-17 12:28:29
    Temat: Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    ..
    >Zauważyłem to samo co ty - też miałem do niedawna lipne konto FB dla
    >potrzeb około-zawodowych, niczego nie udostępniałem, nie miałem
    >żadnych
    >znajomych ani żadnych materiałów - a mimo tego FB było w stanie
    >odgadywać
    >zaskakująco trafnie kogo znam.

    Nr telefonu lub adres e-mail w tym koncie nie byl prawdziwy ?
    Wyszukuje przez kontakty znajomych - wystarczy, ze oni
    udostepnili/wyeksportowali.

    Tez mam podobnie, ostanio mi proponuje znajomych z Bydgoszczy.
    Akurat tam bylem na delegacji ... ale ... w tefonie FB nie mam.
    Hm, a moze i mam, ale na pewno nie uzywam, nie skonfigurowany itp.
    W sluzbowym laptopie tez nie uzywam ... no moze sie kiedys zalogowalem
    na konto FB.

    Moglem sie logowac na stone poczty onetu ... przekazal dalej ?
    Czy przez jakis inny serwis - bank, allegro ...

    A moze przegladajac strony z telefonu FB sie jakos dowiedzial nr
    telefonu i wie gdzie jestem ?

    >Dziś już nie mam tego konta - skończyło
    >się jak FB zażądało ode mnie bym daj wyraźne zdjęcie mojej twarzy i
    >zablokowało mi dostęp dopóki się nie dostosuję.

    Wow, to mnie jeszcze nie spotkalo.
    Zalozyc konto i zdjecie malpy dac ?
    Czy innej osoby, np Prezesa :-)

    J.