  • Data: 2022-11-12 23:22:04
    Temat: Re: Smartfon z Android 12 jako mp3-ka
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:636d6b3f$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > I bardzo, kurwa, dobrze :)
    > Spierdolenie umysłu objawia się nadmierną potrzebą skojarzenia
    > rozszerzeń z programem :)

    Kopiuję sobie ulubione urle do telefonu, myśle fajnie pacnę
    i otworzy się strona. O taki ch. jak Batorego komin.
    Zamiast tego, wikłanie w logowania, synchronizacje ulubionych,
    profilowanie, skanowanie, szpiegowanie.

    Cos też jest z .txt nie pamiętam. Chyba nie ma w Androidzie notatnika.
    Otwiera się Word w trybie graficznym jako obrazek.

    Albo wpisywanie hasła do odblokowania telefonu. Bardzo mało czasu.
    Złośliwie szybko zamyka okno. Nie liczy czasu w sekundach tylko w
    cyklach chyba procesora bo jest zależny od obciążenia procka. Nie można
    wyświetlić hasła nawet na bezludnej wyspie bo satelita podejrzy.

    VLC odtwarza .mp3 to blokuje wygaszacz choć nie ma tresci wideo.
    Android o tym nie wie tylko słucha sygnału z VLC, nie chroni
    użytkownika, nie blokuje telefonu. Przychodze po godzinie w pracy do
    biurka a ten popierdolony telefon dalej niezablokowany.

    To pojebane auto obracanie zdjęć. Z pamięci czy z sd zablokuję
    obracanie ale ostatnio zrobione zdjęcie ignoruje blokade i nadal
    obraca.

    Nie powiadamia o słabej baterii, ciche dzwonki. Nokia mogła trupa
    obudzić.

    Mam inny nowy telefon z Androidem to tylko czeka na połaczenie wifi
    żeby zacinąć gówna z centrali. Nie wiadomo gdzie wyłączyć aktualizacje.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego