  • Data: 2022-11-12 23:54:02
    Temat: Re: Smartfon z Android 12 jako mp3-ka
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.11.2022 o 23:22, PiteR pisze:

    Ojapierdole! Dwudziestyktóryś wiek a tu taki nieogar.

    Gdzieżeś się ulungł?

    > Kopiuję sobie ulubione urle do telefonu, myśle fajnie pacnę
    > i otworzy się strona. O taki ch. jak Batorego komin.

    To se kurwa skojarz :] Tak, dasię.

    > Zamiast tego, wikłanie w logowania, synchronizacje ulubionych,
    > profilowanie, skanowanie, szpiegowanie.

    Noi nie potrzeba wtedy niczego kopiować. Używam Chrome i mam zakładki z
    kompa i zakładki z felefonu. Nawet hasła pamięta. Żeco? Że ktoś mnie
    szpieguje? Chuj mnie to obchodzi. Nie mam wrażliwych danych w telefonie
    i mam to w piździe.

    > Cos też jest z .txt nie pamiętam. Chyba nie ma w Androidzie notatnika.
    > Otwiera się Word w trybie graficznym jako obrazek.

    A ma być notatnik? To se zainstaluj. Od chuja tego.

    > Albo wpisywanie hasła do odblokowania telefonu. Bardzo mało czasu.
    > Złośliwie szybko zamyka okno. Nie liczy czasu w sekundach tylko w
    > cyklach chyba procesora bo jest zależny od obciążenia procka. Nie można
    > wyświetlić hasła nawet na bezludnej wyspie bo satelita podejrzy.

    Tose odcisk fiuta ustaw albo twarz. Ja w ogóle nie mam blokady. Nachuj?
    Jak mi ktoś podpierdoli felefon to i tak go zaora więc mam blokadę na
    takie zaoranie :) Przynajmniej jak zgubię to ktoś może oddzwonić do
    "Mamy" albo odebrać, jak ja zadzwonię.

    > VLC odtwarza .mp3 to blokuje wygaszacz choć nie ma tresci wideo.
    > Android o tym nie wie tylko słucha sygnału z VLC, nie chroni
    > użytkownika, nie blokuje telefonu. Przychodze po godzinie w pracy do
    > biurka a ten popierdolony telefon dalej niezablokowany.

    Wyjeb VLC albo skonfiguruj lepiej felefon. Nieogar jesteś.

    > To pojebane auto obracanie zdjęć. Z pamięci czy z sd zablokuję
    > obracanie ale ostatnio zrobione zdjęcie ignoruje blokade i nadal
    > obraca.

    Cotam masz? Normalne felefony tak nie robio.

    > Nie powiadamia o słabej baterii, ciche dzwonki. Nokia mogła trupa
    > obudzić.

    To se zrób. Ja mam, bo se zrobiłem kiedyś. Teraz to mi w zasadzie
    niepotrzebne bo kupiłem jakieś OPPO 7 Pro i ta kurwa trzyma 4 dni
    baterię. Po jednym dniu ciągłego skubania, kamery, zdjęcia www wieczorem
    mam 70% a i tak ląduje z przyzwyczajenia pod ładowarką. Jeszcze nie
    udało mi się zejść poniżej 50% baterii. Wniosek? Poprzednie telefony to
    były jednak gówna :]

    > Mam inny nowy telefon z Androidem to tylko czeka na połaczenie wifi
    > żeby zacinąć gówna z centrali. Nie wiadomo gdzie wyłączyć aktualizacje.

    Wiadomo, w sklepie. "Zarządzaj aplikacjami i urządzeniami"

    No, nieogar i tyle :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>