    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Smutek u elektrokucy
    Date: Thu, 16 Mar 2023 12:22:15 +0100

    On Thu, 16 Mar 2023 11:54:40 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Pisał, że jeździ tam w weekend, czyli przymusowo musi tą nockę
    > odwalić...ale przecież planuje być tam 2 dni, nie dla samochodu ale dla
    > samego bycia :D

    Kupił se daczę, to chce bywać :-)

    > Ja mam bliżej od niego o jakieś 80km, więc latem zdarza
    > mi się wyjechać rano i wrócić późnym wieczorem do domu. Na dodatek
    > parkuję gdzie chcę a nie gdzie muszę :D...i mam wybór, że mogę a nie
    > muszę nocować.

    Oj tam - to w przyszłosci zaparkujesz pod Biedronką i doładujesz z
    gniazka.
    Albo kupisz model, ktory przejedzie w dwie strony, albo zaczniesz
    pisac, ze obiad po dniu na plaży to dobry pomysł :-)

    > Problem w tym, ze musisz szukać tego miejsca (i jeśli nie jest zajęte)

    Coraz wiecej i chwilowo nie ma problemu. W przyszlosci natomiast ...
    kto wie.

    > to często jest to miejsce raczej nie do zwiedzania.

    To tez o obiedzie piszemy :-)

    > Może jacyś hotelarze
    > wpadną na pomysł takich ładowarek, to będzie lepiej :D Można odespać.

    chyba juz wpadli, ale ja mam za blisko, zeby nocować po drodze.
    Natomiast drobna drzemka ... dobry pomysł, tylko w samochodzie
    niewygodnie.

    A jak juz zrobią autonomiczne samochody, to przespi sie całą trasę :-)

    > Prątkowcy powinni zgłosić wniosek o większą liczbę dni urlopu...bo taki
    > wyjazd na tydzień ~700km, to 4 dni jadą w obie strony i nic z tego
    > urlopu nie ma :D

    To tez obowiazkowy urlop ma 2 tygodnie :-)

    A jeszcze są pociągi ...

    J.