  • Data: 2023-03-16 14:56:48
    Temat: Re: Smutek u elektrokucy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Mar 2023 13:56:36 +0100, Cavallino wrote:

    > Kolejny problem tylko hejterów.
    > Przecież mogę się zatrzymać gdzie chcę, więc również tam gdzie JEST
    > wtyczka, prawda?

    Masz problem hejtera :-)

    Chcesz do toalety, to musi byc toaleta.
    Chcesz cos fajnego zobaczyc, to musi byc cos fajnego.
    Chcesz dobrze zjesc, to musi byc dobre jedzenie.
    Itp.

    > I tak się robi, planujac podładowanie w trasie.

    Ale jak widac nie wystarcza ładowarka, musi być wartość dodana :-)

    > 5 lat temu?
    > Teraz mógłby przesmradzać w 10 ładowarkach na kazde 10 km.
    > Realia zmieniają się szybciej, niz Twoje możliwości poznawcze.

    Ale nadal w polu?

    > Czyli dajesz radę.
    > I na dokładnie tej samej zasadzie, działa to w elektryku.

    Juz widzę, jak sie w trasie obchodzisz bez samochodu, albo nosisz
    powerbank :-)

    > Albo i lepiej - jak jeździsz tyle co statystyczny, to się będziesz
    > ładował raz na 2 tygodnie.

    Ale ja nie narzekam starystycznie, tylko na te sytuacje, gdzy elektryk
    jednak trochę zawodzi :-)

    > Niewątpliwie.
    > Czyli dalej użerać się z biegami,

    Nie narzekam.
    Ale sa tez automaty ... i hybrydy.

    > płacić 100 razy więcej za paliwo,

    Prąd drozeje ... i sie skonczą darmowe ładowarki.

    > smrodzić i jeździć po serwisach.
    > Super wybór.

    A co - elektryk nie musi jezdzic po serwisach?

    To sobei kup hybryde toyoty :-P

    > Czyli czas na doładowanie będzie, a problem nie istnieje.

    Za malo tego czasu na ładowanie.

    > No jak pieszo pójdziesz to faktycznie nie dasz rady.
    > Wyobraź sobie, że ice dotyczy wszystko powyższe per analogiam.

    Owszem. Ale nie mieszkamy w USA ani na Syberii - stacje paliwowe sa co
    chwila, tankowanie jest szybkie, a zasięg przekracza możliwosci
    pęcherza :-)

    > No właśnie że tak, już teraz.
    > Obstawiam, że we Wrocławiu też już macie odpowiednio wiele dość szybkich
    > ładowarek.

    Daj adres.

    > Przykładowo - ja mam w odległości 5 km od chaty 6*150 kW i 2*350 kW......
    > Wszystkie młodsze niż rok.

    A samochod co przyjmie 350kW masz? 250, 150?

    J.