  • Data: 2022-07-25 16:29:45
    Temat: Re: Śnieg pada.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Jul 2022 15:05:55 +0200, Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Obawiam się, że za PRLu można było wybrać pomiędzy PZPR, ZSL i SD. czyli
    > nie było w czym wybierać. Dziś masz 80 partii skrajnie różnych. Sam też
    > możesz własną założyć. Wystarczy po prostu wygrać wybory. TVP mnie
    > denerwuje swoją namolną i toporną propagandą, TVN jako zakładana przez
    > WSI/SB jest w tym bardziej fachowa/wyrafinowana. Ale wracając do nauki w
    > telewizji, to przypominam nieśmiało, że "Sonda" - program przy którym
    > ulice się wyludniały i wszyscy siedzieli przed TV, był emitowany tylko w
    > PRLu,

    Pozniej sie objawily prawa autorskie - nie wiadomo bylo skad maja
    materialy, nie wiadomo bylo czy jest zgoda na emisje, nie bylo umowy.

    > Dodatkowo ś.p. Andrzej Kurek raczej delikatnie mówiąc sympatyzował
    > z komuną.

    Nie wiem jak to tam z sympatią bylo, ale ... to byl program
    popularnonaukowy. Mial przyciagac uwage, mialo sie ruszac, migac.

    ogladal czlowiek z rozdziawioną gębą, ale tak prawde mówiac
    np olej
    https://www.youtube.com/watch?v=fw8XzcWSXlk

    czego sie dowiedziales?
    Ze olej jest ważny i ze to skomplikowany produkt?

    krzem
    https://www.youtube.com/watch?v=L0kyJEMfOcM
    no z tego sie czlowiek cos dowiedzial - ze to mniej wiecej tak sie
    robi.

    J.