eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySonda lambda a nieszczelny układ wydechowy › Re: Sonda lambda a nieszczelny układ wydechowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeder5.feed.usenet.farm!feeder1.feed.usenet.farm!feed.us
    enet.farm!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed9.news.xs4all.nl!50.7.236.18.MISMATCH!fdc3
    .netnews.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer02.ams1!pee
    r.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.h
    ighwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b
    -01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Sonda lambda a nieszczelny układ wydechowy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <606336c5$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <606384e8$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: JDX <j...@o...pl>
    Organization: N/A
    Date: Wed, 31 Mar 2021 03:31:45 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 11
    Message-ID: <6063d102$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.42.35.39
    X-Trace: 1617154306 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 555 94.42.35.39:61949
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1682
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692758
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2021-03-30 23:07, PiteR wrote:
    [...]
    > Nie cierpię tam dziur. Przewracam na bok i wyrywam serce.
    > Kiedy jeżdzę z nieszczelnością mam wrażenie, że jest słabszy.
    >
    Nie zauważyłem spadku mocy. Podczas pyrkania po mieście raczej nie było
    jak. Natomiast po wyjechaniu za miasto w celu przepałowania silnika i
    przekonania się, czy błąd EGR sam się skasuje (skasował się,
    doświadczenie, hehe :-) ) również nie odczułem spadku mocy. Podejrzewam,
    że dziura była za mała, aby coś tamtędy zasysać podczas normalnej pracy
    silnika w trasie (3000-3500 rpm) - za duże ciśnienie spalin.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: