  • Data: 2009-01-04 20:46:52
    Temat: Re: Sony czy ..... Sony - czyli idziemy na zakupy
    Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja miałem 21 calowy TV Sony, montowany w polskiej montowni, działał u
    > mnie przez blisko 10 lat, ostatnie 2 lata działa u mojego kumpla. Zero
    > problemów.

    a ja mam nadal Sony 25 cali, 18 lat juz dziala. Obraz taki jak w dniu
    kupna. Montoway byl w Niemczech. Ostatnio jedynie co to kondensator w
    odchylaniu od ramki mu wymienilem, bo jajo sie zrobilo i nieliniowo
    bylo. Ale po tylu latach to normalna sprawa, ze kondensatory wysychaja.
    Mialem tez kiedys odtwarzacz CD sony, ale to byla pomylka. Nie radzil
    sobie z korekcja bledów. No, ale akurat sony w dziedzinie audio nie
    przoduje.

    Jingiel