eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanieRe: Spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie
    Date: Sun, 14 Apr 2013 12:15:44 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <kke05l$rb2$1@mx1.internetia.pl>
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <516342f0$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <i...@4...com> <kk4fe5$lca$3@dont-email.me>
    <f...@4...com>
    <kk6mkq$aan$1@news.task.gda.pl>
    <d...@g...com>
    <51682423$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <51686ca3$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <51687483$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <516914fe$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5169262d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <516972e3$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5169d1ae$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-49-113.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1365935093 28002 77.254.49.113 (14 Apr 2013 10:24:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Apr 2013 10:24:53 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <5169d1ae$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489207
    [ ukryj nagłówki ]


    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:5169d1ae$0$1269$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Nic trudnego, tyle ze nie masz dokladnie ZADNEJ wiedzy, czy Twoje pierwsze
    > pelno=Twoje drugie pelno.

    Dokladnie tak sam, jak nie masz zadnej wiedzy, czy zapalenie lampki rezerwy
    nastapilo przy takiej samej ilosci paliwa, jak poprzednim razem.

    > Wystarczy ze krzywo staniesz na stacji, albo temperatura sie zmieni i juz
    > wyniki z czapy.

    Wystarczy, ze jezdnia jest pochylona pod innym katem, zjezdzasz z góry, albo
    pod górke, dodasz gazu, albo zahamujesz i juz moze sie zapalic kontrolka,
    która juz nie zgasnie. Temperatura sie tak samo moze zmieniac jak na stacji,
    wiec zdecydowanie wiecej czynników powoduje duzo wieksze niedokladnosci w
    pomiarze, niz przy tankowaniu "pod korek".
    Dowód - kilka razy zdarzylo mi sie, ze znaczek rezerwy zgasl po wylaczeniu
    silnika i nie pojawil sie po ponownym odpaleniu - dopiero po kilku
    kilometrach znów sie zapalil.

    --
    Axel

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: