-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Date: Wed, 6 Jun 2012 07:39:20 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 17
Message-ID: <27vr7247m9xx$.1dfy6lb7fdrvb$.dlg@40tude.net>
References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl> <3...@b...poznan.pl>
<4fc7aff7$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fc85d1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcbac68$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
<jql9b3$i89$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
<jqlmpr$v4t$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1338961158 19853 82.143.187.50 (6 Jun 2012 05:39:18 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jun 2012 05:39:18 +0000 (UTC)
X-User: jjll
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453608
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 5 Jun 2012 20:21:31 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
> Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...
>> No, a teraz po drugie - ponad 30 lat temu to w Polonezie (nie tylko
>> zresztą) stosowany był tzw. ZHS (zawór hamowania silnikiem), który
>> działał w zasadzie tak samo jak to, co uważasz za działające w nowych
>> samochodach. No, ale jak widzę wiedza na ten temat dalej jest niezbyt
>> duża...
>>
> mam rozumieć, że zawsze tak jest, ze samochód podczas hamowania silnikiem
> nie dostaje ani grama paliwa?
> (przyznaje, ze jestem zaskoczony)
No nie, zawsze to nie, maluch np dostaje. Syrenka tez dostawala, ba, tam
byl problem ze dostawala za malo paliwa ... a wiec i oleju, stad wolne kolo
(silnik nie hamowal).
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.06.12 08:26 Cavallino
- 06.06.12 08:28 Cavallino
- 06.06.12 08:39 Artur Maśląg
- 06.06.12 09:29 Budzik
- 06.06.12 09:29 Budzik
- 06.06.12 09:29 Budzik
- 06.06.12 09:37 Cavallino
- 06.06.12 09:43 Cavallino
- 06.06.12 09:58 Cavallino
- 06.06.12 10:26 Budzik
- 06.06.12 10:26 Budzik
- 06.06.12 10:38 Cavallino
- 06.06.12 10:44 Budzik
- 06.06.12 10:50 Budzik
- 06.06.12 10:57 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=