eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30.Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf0a0d$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf1722$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf214e$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf8e78$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqo5ca$i5u$1@inews.gazeta.pl>
    <4fcfa6f4$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqoaha$lio$2@inews.gazeta.pl>
    <4fcfb699$0$1316$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqq0p3$a55$1@inews.gazeta.pl>
    <4fd09e19$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <jqqtj7$c7h$1@inews.gazeta.pl>
    In-Reply-To: <jqqtj7$c7h$1@inews.gazeta.pl>
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Thu, 7 Jun 2012 22:23:37 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 120607-0, 2012-06-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 27
    Message-ID: <4fd10dc9$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.59.131
    X-Trace: 1339100617 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1302 83.25.59.131:50499
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453963
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jqqtj7$c7h$...@i...gazeta.pl...
    > Dnia 2012-06-07 14:27, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >> Ale przecież chodzi o zużycie paliwa, a nie przyspieszanie.
    >
    > Żeby mało spalać trzeba przyspieszać żwawo. Myślałem, że to już sobie
    > wyjaśniliśmy.

    Nie, bo pytałem czy jeśli będziemy przyspieszać równie żwawo, ale krócej, to
    będą wyniki lepsze czy gorsze.
    Odpowiedzi nie było.


    >
    >> Żeby cieszyć się przyspieszaniem, to biegi trzeba zmieniać tak, żeby
    >> obroty NIE SPADAŁY poniżej 2000, a nie tak żeby nie wskakiwały POWYŻEJ.
    >
    > Tak, kręcąc silnik wyżej przyspieszysz trochę szybciej i za tą radochę
    > zapłacisz - proste.

    Wiem.
    Dlatego pytam czy działa to też w drugą stronę, czyli czy jak przyspieszę
    jeszcze trochę wolniej, to jeszcze więcej oszczędzę.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: