  • Data: 2023-02-08 18:50:24
    Temat: Re: Spaliło się 10 elektryków...
    Od: io <i...@o...pl.invlid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.02.2023 o 18:57, nadir pisze:

    > Udział w rynku o niczym nie mówi, bo samochody ulegają pożarom albo w
    > wyniku wypadku albo zaniedbania czynności serwisowych a nie z faktu
    > samego istnienia. I przebiegi mają tu zasadnicze znaczenie.

    Że niby jak bateria jest serwisowana to nie ulega pożarom? Brednie.

    Pożary baterii mogą ujawniać się z wad baterii albo wad ładowarek i
    wcale nie czekać na zestarzenie.

    > A to jakie ma przełożenie na pożary?

    Ano takie, że 10 pożarów przez rok jest zupełnie niczym wobec milionów
    (!) spalinówek trujących ludzi. Czyli nieistotna kwestia.

    > Zapalić mogą się wszystkie. A że elektryki więcej stoją niż jeżdżą to
    > palą się rzadziej. Na razie.

    Tak tak, benzyna pali się łatwiej niż bateria.

    > Optyka się zmienia jak mieszkasz paręset metrów od turbiny wiatrowej czy
    > konwencjonalnej kopalni/elektrowni lub jesteś dzieckiem w jakiejś
    > kopalni w Afryce. Ja wiem, to dla ich dobra, te kopalnie istnieją.

    Gościu, mam kopalnie i elektrownie wokół siebie. Możesz sobie pieprzyć.

    > Sranie w banie. Na darmowe ładowarki, dotacje do elektryków, buspasy,
    > dodatkowe ceregiele z gaszeniem elektryków składają się wszyscy
    > kierowcy/właściciele pojazdów. W różnego rodzaju podatkach,
    > ubezpieczeniach i opłatach w paliwie.

    Na drogi się składają którymi jeżdżą głównie spalinówki. Na razie.

    > A qrwa do czego?

    Do d..y.

    > Nikt nie broni wozić pięciokilogramowej gaśnicy.

    Po co mi w twizy gaśnica? Do cudzej spalinówki?

    > Natomiast początki pożaru często da się zdławić jedną czy dwoma małymi
    > gaśnicami, tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić. A przy braku gaśnicy
    > pozostaje jedynie dłubać w nosie lub kręcić filmy na jutuba. ...

    Tak tak, będę co roku wymieniał gaśnicę, nigdy jej nie używał a jak
    przyjdzie co do czego nie wystarczy.