    From: i...@g...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Spodnie motocyklowe dżinsowe - warto rozważyć?
    Date: Fri, 29 May 2009 07:20:05 -0700 (PDT)

    On 29 Maj, 13:48, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Szukam spodni motocyklowych, które nie rzucałyby się w oczy.
    >
    > Czy "dżins motocyklowy" faktycznie się sprawdza?
    >
    > Na tej przykładowej aukcji (z którą nie mam nic
    wspólnego):http://moto.allegro.pl/item640343325_spod
    nie_buse_worker_jeans_solidn...

    > napisano, że mają membranę, materiał 600D i protektory na kolanach - brakuje
    > tylko na biodrach.
    >
    > Jak tego typu spodnie sprawdzają się w jeździe?

    Z poltora miesiaca temu kupilem na lato dwie pary podobnych. Jedne o
    kroju bojowek z Motto Wear'a, drugie - klasyczny kroj (jak te ktore
    wrzuciles) z A-Pro.
    Jedne i drugie to genialny pomysl na lato, zwlaszcza gdy jezdzi sie
    tak jak ja w wiekszosci po miescie. W membranowych tschul'ach gotowaly
    mi sie nogi i nie tylko. Juz po paru chwilach membrana nie wydalala z
    odprowadzeniem pary. Motto Weary maja protektory na kolanach, A-Pro
    dodatkowo na biodrach/udach. Protektorow absolutnie nie widac, wiec
    spokojnie spodnie moga robic jako 'ubior cywilny'. Z minusow -
    wysiedziec przy biurku w tym sie da, chociaz za cieplo w okolicach
    protektorow, wtedy noga troche sie poci. Mozna oczywiscie wyciagnac
    protektory :) I MW i A-Pro maja szuflady na rzepy w ktorych
    umieszczone sa protektory.

    Co do jazdy - rewelacja. Przewiewne, ale nie jest w nich zimno.
    Spokojnie poznymi wieczorami (22-23) pomykalem w nich po okolicy i
    bylo mi cieplo. W sloneczny, upalny dzien, nadal jest bardzo dobrze.
    Mysle ze w tej kategorii bija je tylko jakies meshowskie rozwiazania
    (wentylacja z siatka).

    MW ~360, A-Pro 299 PLN. Przy czym wykonanie tych drugich
    (subiektywnie) lepsze. MW maja jakies dziwne (za krotkie) dlugosci
    nogawek w stosunku do obwodu w pasie. Potwierdzilo to kilku moich
    znajomych oraz luba, ktora przymierzala sie do modelu Nami z MW, wiec
    widac ze ogolnie z rozmiarowka maja taka tendencje.

    Co do membrany o ktorej wspominasz.. w deszczu jeans i tak chyba
    namoknie, a jak wspomnialem wyzej, membrana w upal w moim przypadku
    nie wydalala (tez Reissa ).

    Tyle z moich doswiadczen. Napisz o nich cos wiecej, jezeli sie
    zdecydujesz. Chetnie uslysze jak sprawdzaja sie takie jeansy z
    membrana.

    --
    Jadu
    ER5 Blau