  • Data: 2009-03-01 11:14:11
    Temat: Re: Srubokrety do serwisu PC
    Od: Nazgul <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    digitaladam pisze:
    > Macie jakieś sprawdzone modele/marki śrubokrętów, których używacie przy
    > składaniu komputerów? Zwykłe, manualne, nie żadne wkrętarki. Co by
    > pasowały do standardowych śrubek dostarczanych wraz z obudowami. No i
    > najważniejsze, aby wytrzymały nieco dłużej niż tydzień/miesiąc (czyli
    > np. wszelkie Toya itp. odpadają)

    Kiedyś na giełdzie (jeszcze Grzybowska) kupiłem sobie wkrętak z
    wymiennymi końcówkami (12 bodajże) i wysuwanym na cieniutkim teleskopie
    magnesikiem - świetna sprawa jak śrubka wpadnie w jakiś zakamarek. Do
    amatorskiej zabawy zdecydowanie wystarczy (zwłaszcza że końcówki z
    dobrej jakości materiału) ale jeśli zamierzasz uruchomić produkcję
    seryjną to chyba bym polecał jakiś elektryczny.