  • Data: 2009-03-01 11:26:25
    Temat: Re: Srubokrety do serwisu PC
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "digitaladam" napisał:

    > Macie jakieś sprawdzone modele/marki śrubokrętów, których używacie
    > przy składaniu komputerów?

    Do składania wystarczy dowolny, dostępny w zasięgu ręki.
    Natomiast do rozkręcania... tu ludzka pomysłowość jest tak bogata, że czasem
    najwymyślniejsze rodzaje wkrętaków nie wystarczają. Ostatnio otwierałem
    obudowę zabezpieczoną za pomocą trzech... gwoździ, wbitych na rozpórkę w
    jeden otwór ;-)

    > No i najważniejsze, aby wytrzymały nieco dłużej niż tydzień/miesiąc
    > (czyli np. wszelkie Toya itp. odpadają)

    Ale Ty na pewno te wkręty przykręcasz, czy tylko przykładasz wkrętak do łba
    i naparzasz młotkiem? Bo generalnie nawet chiński wkrętak za kilkadziesiąt
    groszy ciężko zepsuć w miesiąc podczas normalnej eksploatacji. Ja wolę kupić
    5-10 sztuk takiego badziewia, zwiększając w ten sposób szansę iż któryś z
    nich będzie się pałętał w zasięgu ręki, niż jeden wypasiony (?), który
    zazwyczaj wtedy, gdy jest potrzebny, znajduje się W Zupełnie Innym Miejscu.

    JoteR