  • Data: 2021-04-11 18:15:08
    Temat: Re: Statystyki sprzedaży samochodów nie-spalinowych w Polsce
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.04.2021 o 16:51, kk pisze:

    > Dobra, ale to nie jest po to. To jest po to by nie wyglądać z okna
    > szpitala onkologicznego.

    Uważaj. Mylisz globalne ocieplenie z zanieczyszczeniem powietrza. To są
    dość odrębne sprawy.

    Elektryki są "lekarstwem" na ocieplenie. Lekarstwem na trujące spaliny
    są normy czystości - od lat bardzo wygórowane, dotyczące wszystkich
    pojazdów.

    Ostatnie spektakularne przepisy zabraniające spaliniakom wjazdu do
    niektórych centrów miast - pokazały, że niczego to nie zmieniło. Syf w
    powietrzu jak był tak jest. Eksperci o tym wiedzieli, teraz zorientowali
    się też urzędnicy.

    --
    MN