  • 31. Data: 2009-02-11 09:24:11
    Temat: Re: Stereotypy na glowie czyli o kaskach
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Kefir napisał(a):
    > "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote

    > Bezpieczenstwo to nie wszystko.

    To fakt. Tak samo jak cena ;)

    > Macalem a nawet rozbieralem popularnego
    > szczekowca ktory wyladowal w blocie i wymagal dokladnego wyczyszczenia.
    > Jakosc i technologia zenua. Sredni AGV po roku niezbyt intensywnego
    > uzywania, lata luzno na glowie rozlazi sie w rekach - nie mowie
    > oczywiscie o skorupie ;)
    > Szuja uzywalem intensywnie 4 sezony. Zadnej "erozji" choc kilka razy
    > spadl i generalnie nie ma lekko. Po prostu trzyma klase.

    No coz. Moj Caberg ma za soba prawie 10 lat dosc intensywnego i
    niedbalego uzywania. Co oczywiscie widac po nim :)
    Ale ja nie o tym, nie o tym... Poczekam jeszcze troche, az sie
    nazbieraja doswiadczenia z uzytkowania C Rhyno. No i niech sie pojawi
    nastepny model, to bede mogl myslec o kupnie tego kasku na wyprzedazy ;)

  • 32. Data: 2009-02-11 17:38:45
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message
    > [...]
    >
    > Dzieki, szczypta soli przelknieta bez najmniejszego wysilku ;) Rzeczowo
    > napisane, przeczytane z duza przyjemnoscia. Teraz moge powiedziec ze, w
    > duzej mierze dzieki Tobie, mam zdanie choc, "on the other hand" ;)",
    > teraz juz zupelnie nie wiadomo po co jest projekt SHARP.

    Przy całym szacunku dla bardzo rzeczowego posta de fresza, czy
    aby nie nazbyt lekko przekreślasz wynik pracy kilkunastu ludzi i
    kilkuset prób?

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 33. Data: 2009-02-11 17:47:00
    Od: Arni <a...@n...spam.org>

    Jacek Różański pisze:

    > Przy całym szacunku dla bardzo rzeczowego posta de fresza, czy aby nie
    > nazbyt lekko przekreślasz wynik pracy kilkunastu ludzi i kilkuset prób?
    >
    > Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

    no dobra, zdradze Cie :)

    --
    Sławomir Żurawski - Arni
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 34. Data: 2009-02-11 20:49:12
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Arni pisze:

    > no dobra, zdradze Cie :)

    ale że co - nowa etezeta?!? :-[ ;-)

    p.s. grats Jacek

    --

    pozdr
    pj

  • 35. Data: 2009-02-12 12:08:21
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    (pj) wrote:

    > ale że co - nowa etezeta?!? :-[ ;-)
    >
    > p.s. grats Jacek

    Dorosła pojemnosc.
    Jak on to ogarnie?

    No to juz nie ma wymówek ze nie ma czym i za co.
    Skoro ma nowy sprzet ;-)

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 36. Data: 2009-02-12 13:07:06
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Watson" <p...@g...com> wrote in message
> [...]

    Dodam ze odszedl od ulubionego koloru wisniowego i poszedl w, nomen omen,
    butelkowane zielone ;)

    > Dorosła pojemnosc.
    > Jak on to ogarnie?

    Mi juz powiedzial: z godnosciom i po pansku ;)

    > No to juz nie ma wymówek ze nie ma czym i za co.
    > Skoro ma nowy sprzet ;-)

    Wystarczy naszczac do baku i sie jedzie? ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 37. Data: 2009-02-15 13:27:36
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "Watson" <p...@g...com> wrote in message
    >
    > Dodam ze odszedl od ulubionego koloru wisniowego i poszedl w, nomen
    > omen, butelkowane zielone ;)

    W brązie nie było :)

    > Mi juz powiedzial: z godnosciom i po pansku ;)

    Na razie problem teoretyczny, większość subskrybentów tej grupy
    ma do MOJEGO motura bliżej niż właściciel :)

    > Wystarczy naszczac do baku i sie jedzie? ;)

    Zostało jeszcze trochę zeszłorocznej wachy w ETZ. XJ trochę
    nakopci, ale co tam :)