    From: "Jacek R." <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Sterowanie oświetleniem terenu
    Date: Sun, 27 Sep 2020 13:45:48 +0200

    W dniu 27.09.2020 o 08:05, PeJot pisze:

    > Rozumiem skąd wzięły się te wartości, Wydawało mi się że aby zadziałał
    > człon elektromagnetyczny S-a, czas musi być dłuższy: charakterystyka dla
    >  10 In jest praktycznie pionowa. Dla szacowania ochrony p.porażeniowej
    > bierze się czasy 0.1...0.2 sek.

    Też mi się tak wydaje ale założyłem bardzo duży zapas i wraz wychodzi że
    nie ma prawa zadziałać ze względu na dużą oporność szeregową.
    Teoretycznie można jeszcze iść dalej i dać indukcyjność ale to już zbyt
    podnosi koszty związane z mechaniką.

    Przy 100R szeregowo jedyna szansa na zadziałanie E-sa to permanentne
    zwarcie na warystorze lub zegarze.

    --
    pzdr, j.r.