    From: Michał Gut <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Stluczka bez widocznych uszkodzen
    Date: Sun, 14 Mar 2010 12:22:56 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    na przeglad! ja rak mialem w punciaku, lekko w dupe wjechal mi koles toyota
    yaris - on chyba pobiote swiatla, zderzak w pył i wgnieciona maska
    (chlodnica cala bo kaluzy nie bylo) a u mnie na zderzaku lekkie wgniecenie
    ktore samo sie wyprostowalo (dlatego nie chce lakierowanych zderzakow - te
    czarne sa swietne).

    przy jakiejs tam innej wizycie u mechanika wyszlo ze mam cofniety pas
    tylny(nieduzo ale zawsze).

    z przodu jak puknela mi pracownica reflektorem w naczepe samochpodu
    ciezarowego to okazalo sie ze lekko zgiela sie blacha przy mocowaniu
    reflektora (tez niby niewiele ale zawsze...)