  • Data: 2021-05-19 09:38:31
    Temat: Re: Synchronizacja z DCF przestała działać
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.05.2021 13:19, viktorius wrote:

    > Góry czasem wyrastają:
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/G%C3%B3ra_Kamie%C5%84s
    ka
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Ha%C5%82da_Skalny
    > :)

    > Albo trafo SN jak to opisał kilokitu.

    U mnie to faktycznie muszą być jakieś "nowe" zakłócenia. Bo postawiony
    na swoje miejsce, właśnie od rana znowu pokazuje że zgubił sygnał. Na
    dodatek już kilka razy w tym roku zdarzyło się, że zewnętrzny nadajnik
    "się zgubił". Co przez ostatnie 2 lata nie miało nigdy miejsca.

    A tak przy okazji. Takie nadajniki zewnętrzne na jakim zakresie nadają?
    Coś mi zaczęło zakłócać wiele częstotliwości jednocześnie? DCF to może i
    góra albo trafo zaczęło zasłaniać, ale nadajnik zewnętrzny i stacja w
    domu od dwóch lat stały w tych samych miejscach i teraz nagle coś
    zaczęło się dziać? :-) Baterie sprawdziłem / wymieniłem w obu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz