    Date: Fri, 13 May 2011 15:47:33 +0200
    From: TaDzik <t...@B...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Sześciocylindrowe bandyty!

    W dniu 13-05-2011 12:56, Sasquatch pisze:
    > Ty się zapewne w zyciu nigdy nie pomyliles.

    No ale czujesz subtelną różnicę?
    Ja sobie coś tam pitoląc o dupiemarynie jak się pomylę to mniejsza
    a ten ich portal (czy jak to tam zwać) to na profesjonalny serwis
    internetowy pozuje. Ktoś szukając informacji trafiwszy na sikacza,
    wyczyta i będzie w mylnym błędzie. Nie sądzisz, że ktoś te ich
    publikacje powinien sprawdzać/weryfikować przed wysłaniem na stronę?
    Wiem, że nie ma co porównywać sikacza do np. publikacji naukowych ale
    gdyby wszędzie tam zdarzały się te jak je nazwałeś "pomyłki" to jak by
    wyglądał ten świat? :)
    Ja też trafiłem tam szukając danych technicznych o moto ale po takim
    'kwiatku' to już wiem, że nie ma co polegać na ich rzetelności i
    prawdziwości podawanych danych.
    Jeśli nadal nie czujesz to dla mnie EOT

    --
    Pozdro