  • Data: 2011-05-13 22:14:37
    Temat: Re: Sześciocylindrowe bandyty!
    Od: "Sasquatch" <s...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TaDzik" <t...@B...pl> napisał w wiadomości
    news:4dcd3672$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...
    > No ale czujesz subtelną różnicę?
    > Ja sobie coś tam pitoląc o dupiemarynie jak się pomylę to mniejsza
    > a ten ich portal (czy jak to tam zwać) to na profesjonalny serwis
    > internetowy pozuje. Ktoś szukając informacji trafiwszy na sikacza, wyczyta
    > i będzie w mylnym błędzie. Nie sądzisz, że ktoś te ich publikacje powinien
    > sprawdzać/weryfikować przed wysłaniem na stronę?

    Nie uwazam. To tylko ludzie i serwis internetowy. Mam wieksze zmartwienia
    niz wiarygodnosc informacji na portalach internetowych. Kazdemu moze zdarzyc
    sie pomylka i tak to traktuje. Nie rozumiem tez za bardzo nienawisci do tego
    serwisu. Sam raczej rzadko tam zagladam, ale precle czytam regularnie i nie
    rozumiem wrogiego nastawienia do scigacz.pl. Jesli czegos nie lubie, to nie
    czytam - proste i logiczne.

    > gdyby wszędzie tam zdarzały się te jak je nazwałeś "pomyłki" to jak by
    > wyglądał ten świat? :)

    Tak jak wyglada?

    > Ja też trafiłem tam szukając danych technicznych o moto ale po takim
    > 'kwiatku' to już wiem, że nie ma co polegać na ich rzetelności i
    > prawdziwości podawanych danych.
    > Jeśli nadal nie czujesz to dla mnie EOT

    Internet jest pelen informacji, ktore mijaja sie z prawda. Szanowana przez
    wielu wikipedia dla specjalistow jest scierwem informacyjnym, a i tak wielu
    sie na nia powoluje. Sam prowadze serwis internetowy, zdarzaja mi sie
    pomylki. Takie zycie :) Nie uwazam, ze z tego typu pomylki trzeba bylo robic
    afere - nie takie kwiatki sie zdarzaja w internecie.

    Pozdrawiam,
    Sasquatch.