  • Data: 2020-02-09 15:23:23
    Temat: Re: Szybkość na przejściach
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-09 o 15:11, Shrek pisze:

    > Brakuje mi tu takich, co jednak wymusili, albo heblowali awaryjnie. No i
    > tych co klaksonem rozganiali;)

    No tu nie ma tak - albo A ustąpił B, albo B ustąpił A, albo się zderzyli.
    Jak rozumiem w trakcie badania nie było zderzeń, więc się zgadza.

    > No i trochę "stronniczo" napisane - "ustąpił pierwszeństwa pierwszy
    > nadjeżdżający pojazd" oznacza tyle, że nie potrącił pieszego
    > znajdującego się na przejściu. No i jaki sens ma podkreślenie że już
    > pierwszy?

    No tu chodziło o to w ilu przypadkach ustępuje pierwszy nadjeżdżający.
    A nie którykolwiek z ciągu pojazdów.

    --
    Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
    Engine power, torque and gear ratios calculator online: