  • Data: 2003-12-21 10:53:48
    Temat: Re: TPSA - Dziś zmiany w ruchu IP
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Tyll wrote:
    > Człowieku, czy naprawdę jesteś tak marny, że potrzebujesz, by ktoś za Ciebie
    > decydował co masz czytać a co nie? Skoro nie jesteś w stanie tego zrobić samemu,
    > to może usenet nie jest właściwym medium dla Ciebie? Nikt Cię do niczego nie
    > zmusza. Osobiście bardziej mnie męczy Twoje (i nie tylko) biadolenie pt.
    > "Moderacjo wróc!", niż 500tny wątek dotyczący kupostrady i jej nowej adresacji.
    > Nawet głupi outlook posiada możliwość ignorowania poszczególnych wątków - gdyby
    > każdy od "moderacjo wróc" wykorzystał tę wspaniałą funkcję w swoim czytniku, to
> [...]

    Jednak pozwolę sobie zacytować i odpowiedzieć na grupę: jeśli denerwują Cię
    posty z nawoływaniem do powrotu moderacji czemu swoich rad nie zastosujesz do
    siebie? Może "usenet nie jest właściwym medium dla Ciebie"? -)))

    PS Trochę więcej tolerancji, umiłowania bliźniego i wyluzowania w duchu
    nadchodzących Świąt życzę Tobie jak również wszystkim grupowiczom.

    PS1 Całkowicie się zgadzam, że dyskusja nie ma sensu - zwłaszcza, że już chyba
    wszystko zostało powiedziane. Proponuję głosowanie czy chcemy powrotu do
    moderacji.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-