  • Data: 2018-06-07 08:32:11
    Temat: Re: TV messenger
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-06 o 10:22, J.F. pisze:
    > Szukam jakiegos sposobu  komunikacji z przygłucha osoba ...
    > i tak mi wychodzi, ze jakbym zdalnie mogl napisac duzy tekst na TV, to
    > byloby dobrze.
    >
    > A to w dodatku jakis smart TV (toshiba) i internet zna ... tylko czy sa
    > jakies czuwajace aplikacje ?
    >
    > Czy uzyc komputerka z HDMI ?
    > tylko jak skonfigurowac dwa wejscia na raz ... menu w TV dosc ubogie ...

    U mnie na starym TV Philipsa można pokazać obrazek ze smartfona (bez
    dotykania pilota TV) przez sieć (TV ma tylko ethernet). Jak i dlaczego -
    nie mam pojęcia, aż tak mnie to nie interesowało. Tyle, że to przełącza
    cały obraz, tzn przerywa wyświetlanie tego co było (ale potem samo wraca).
    Ale patrząc na ceny małych monitorów to może faktycznie jakiś mały
    komputerek dodać i tyle.

    Pozdrawiam

    DD