  • Data: 2020-02-05 10:03:22
    Temat: Re: TV4 Drogówka 2020.01.2513:55
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czarek pisze:

    > Analogicznie: "Bo tylko właśnie przy ruchu prawostronnym pierwszeństwo z
    > lewej strony ma sens i logikę bo kierowca widzi dobrze lewą stronę."
    >
    > Gdzie tu sens i logika?

    Właśnie tu sens i logika, to że Francja zmieniła angielskie zasady ruchu
    na prawostronny a nie zmieniła tez innych zasad analogicznie nie
    powoduje że to co teraz mamy jest sensowne i logiczne a tylko tradycyjne.

    Przy naszym ruchu jak dojeżdżasz do skrzyżowania to co widzisz doskonale
    a co przez prawy słupek i pasażera?

    Jak dojeżdżasz do ronda to teraz musi być las znaków a tak by było
    bezznakowo i logicznie, jadący po rondzie miałby pierwszeństwo a nie
    bezsensownie ten co na nie wjeżdża przy istniejącej regule co jest
    prostowane znakami z każdej strony.

    Dlaczego więc według ciebie pierwszeństwo z lewej strony przy ruchu
    prawostronnym nie ma logiki, podaj jakieś przykłady.

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus