  • Data: 2020-10-13 21:13:52
    Temat: Re: Tak z ciekawośći
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-10-13 o 17:28, J.F. pisze:

    > a) ten tryb nie wymaga jakis negocjacji na liniach danych ?
    >   Moze ich miernik nie przepuszcza ?

    IMO każdy tryb różny od 5V wymaga negocjacji

    > b) a byc moze sam rezystor pomiarowy powoduje takie spadki napiecia, ze
    > cos sie nie potrafia dogadac.

    Jest to możliwe ...

    > To jest USB-C ?

    Telefon ma USB-C - Zasilacz USB-A

    > Ale tu nie ma co podejrzewac - albo miernik tak negocjuje, albo jest
    > przezroczysty :-)

    Miernik nic nie negocjuje - powinien być przezroczysty,
    no ale musi mieć jakiś opór szeregowy do pomiaru prądu
    i być może spadek napięcia na tym oporniku blokuje odpalenie trybu
    10V/4A ... bo np.tryb 9V/2A działa bez problemu

    > To jest miernik z wtyczka i gniazdkiem USB-A ?

    Tak - USB-A taki "dongiel" wpinany w szereg pomiędzy ładowarką a kablem