  • Data: 2022-12-21 16:46:04
    Temat: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-12-2022 o 14:46, LordBluzg(R)?? pisze:
    > W dniu 21.12.2022 o 14:40, Cavallino pisze:
    > [...]
    >
    > Przecież w linku są kurwa ceny :>

    No są.
    Podsumowuje je jedno zdanie (o Orange):

    "Bardziej korzystne warunki operator przygotował dla klientów Orange
    Flex. Za pierwszą dodatkową kartę SIM, lub eSIM nie jest pobierana żadna
    opłata."

    A ja pytałem o coś tańszego niż Orange Flex.

    Do tego artykuł jest sprzed minimum 1,5 roku, opisuje inny stan
    faktyczny i inne taryfy.
    Ciężko się nim posiłkować.

    Np. Play już dawno ma eSim.

    A o abonamenty z cyrografami (tak ma T-Mobile) nie pytałem....

    Zresztą:
    "W ramach usługi Tandem klient może otrzymać w salonie specjalny zestaw
    kart. Ofertę mogą aktywować za darmo abonenci i klienci biznesowi.
    Urządzenie, z którego zamierzasz w danym momencie korzystać, należy
    uaktywnić, wybierając numer 9600. "

    Tylko się uśmiechnąć można z takiego "rozwiązania"....

    > Chyba łżesz.

    No jasne.
    Zwykle tak kończysz dyskusję, gdy nie masz racji,
    A jak Ci się potem pokaże, to morda w kubeł i brak przeprosin za
    oszczerstwa.....

    > Mam cytować z linka

    Dajesz...