  • Data: 2022-12-21 16:58:24
    Temat: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.12.2022 o 16:46, Cavallino pisze:

    > No są.

    A pytałeś o ceny, no i kurwa kłamałeś, że nie podałem.

    > No jasne.
    > Zwykle tak kończysz dyskusję, gdy nie masz racji,

    Gdzie widzisz EOD? Znowu kłamiesz, jak zwykle.

    > A jak Ci się potem pokaże, to morda w kubeł i brak przeprosin za
    > oszczerstwa.....

    Co mi pokazałeś?

    > Dajesz...

    "To nie koniec oferty T-Mbile w kwestii kopiowania kart SIM. Operator w
    2020 roku udostępnił klientom indywidualnym i biznesowym technologię
    eSIM. Do głównego numeru klient może dołączyć aż 4 karty wirtualne.
    Usługa kosztuje 9 zł miesięcznie. Aktywację usług przeprowadza
    telefoniczny konsultant lub pracownik salonu."

    Noi kurwa masz czarno na białym swoje kłamolstwo :]

    CBDU

    Teraz pewnie, jak napisałem wcześniej, nie przeprosisz i spierdolisz z
    wątku.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>