  • Data: 2022-10-12 21:08:37
    Temat: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-10-12 o 06:52, Cavallino pisze:

    > I miało to swoje plusy.

    > No właśnie nie ma chętnych do płacenia tyle ile sobie ktoś zażąda, gdy
    > łamiąc reguły wolnego rynku regulacjami odgórnymi, oligopolista wyznacza
    > cenę z sufitu.

    Jak nie ma chętnych, jak są?
    Jakoś nie zauważyłem, żeby "Polacy masowo przesiedli się na rowery", a z
    ulic zniknęły korki.
    Koło mnie jest stacja Szell i paliwo po 7-8 leje się na niej
    strumieniami - biznes jak zwykle. Między 15-tą, a 19-tą ciężko w ogóle
    gdzieś się przebić samochodem, bo w każdą stronę korek - setki, tysiące
    samochodów stoją i pierdzą spalinami z paliwa po 8 zł/l. Gdybym był
    paliwiarzem, to bym spokojnie podnosił cenę.