  • Data: 2022-10-12 21:18:22
    Temat: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .10.2022 o 21:03 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A to spoko nie 300 miliardów a 270. To zmienia postać rzeczy! ;)
    o czym ty chłopie piszesz jakie miliardy?
    Sprawdź ile przyznali dotacji i jaki mają budżet.

    > Taa... rząd dopłaca - ze swoich:P
    Ja na to płacę i inni odprowadzający podatki.
    Odbieram grosze (odbiorę, jak mi przeleją w końcu kasę) z tego co do tej
    pory wpłaciłem.

    > No dokładnie. O tym piszę - elektyki istnieją... bo stanowią margines.
    > Nie ma póki co możliości masowej elektromobilności - chyba że myślisz o
    > transporcie masowym metrem tramwajami i może autobusami elektycznymi.
    Coś Ci się pomyliło, ja nie dyskutuję na temat "ekologi" i naprawy świata.
    Nie chcesz elektryka, PV? - to nie kupuj, nie instaluj.

    > Cieszymy się razem z tobą:P

    Spoko, dzięki!

    TG