  • Data: 2022-10-12 22:37:50
    Temat: Re: Tanio czyli na prad :-)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > o czym ty chłopie piszesz jakie miliardy?
    > Sprawdź ile przyznali dotacji i jaki mają budżet.

    No przecież piszę, że to nie jest rozwiązanie do masowego zastosowania,
    a niszowe - i tylko dzięki temu póki co istnieje.

    > Ja na to płacę i inni odprowadzający podatki.

    Czyli wielu zrzuca się na pojedyncze samochody elektryczne. Jak każdy
    miałby wymienić spalinkę na elektryka, to każdy będzie się musiał
    zrzucić na swoją dopłatę. A potem na swoją dopłatę do prądu;) Czyli
    zapłaci sam za siebie, tylko rząd jeszcze mu po drodze część zajebie.
    Także z tymi dopłatami to bym ich raczej nie uwzględniał w przypadku
    masowych zastosowań. Jesteś rozsądny - wiesz jak to działa;)

    > Odbieram grosze (odbiorę, jak mi przeleją w końcu kasę) z tego co do tej
    > pory wpłaciłem.

    No to jak jesteś płatnikiem netto, to im więcej elektryków, tym więcej
    dopłacisz do innych i mniej ci zostanie:P

    > Coś Ci się pomyliło, ja nie dyskutuję na temat "ekologi" i naprawy świata.
    > Nie chcesz elektryka, PV? - to nie kupuj, nie instaluj.

    No i chwała bogu. Tylko mi nie tłumacz, że elektryk mi się opłaca. Tobie
    się może opłacać bo akurat masz dom w mieście (a pewnie "na
    przedmieściach") mi nie bardzo, bo mam mieszkanie w warszawie i raczej
    nie założe sobie paneli na dachu. Twoje obliczenia co do opłacalności
    elektryka dotyczą specyficznej stytuacji i jeszcze dokładasz to, że sam
    sobie instalację wystrugałeś i zarzucasz innym, że obliczenia na
    podstawie wartości rynkowych są niewiearygodne. Tak jak pisałem - znam
    na przykład ludzi, którzy mają ropę "za darmo" i dla nich twoje
    wyliczenia są z dupy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!