-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.227.70.244
!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tanio czyli na prad :-)
Date: Wed, 12 Oct 2022 22:51:48 +0200
Organization: private
Message-ID: <8682547663$20221012225151@squadack.com>
References: <63387653$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
<thjt5s$lp2$1$horizn@news.chmurka.net> <16qbrhcdfw1zs$.dlg@myjk.org>
<ti6ltb$c3l$1@gioia.aioe.org> <63470612$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
<63470c26$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.227.70.244
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="squadack";
posting-host="213.227.70.244"; logging-data="25662";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
X-Comment-To: nadir
X-Priority: 3 (Normal)
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
In-Reply-To: <63470c26$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2707694
[ ukryj nagłówki ]Hello nadir,
Wednesday, October 12, 2022, 8:49:10 PM, you wrote:
>> Ciekawe, jaka będzie żywotność elektryków.
>> Bo trolejbus elektryczny żyje znacznie dłużej, niż autobus spalinowy.
> Tylko dlatego, że nie jest na baterię. Kolej, metro, tramwaje,
> trolejbusy, to faktycznie ekonomiczne i ekologiczne środki komunikacji.
> Ale już na baterie to nie bardzo.
Tramwaje ekonomiczne? 400 kWh/100km + koszty utrzymania torów i trakcji.
Trolejbusy 240 kWh/100 km. Autobusy elektryczne niemal połowę mniej. I
nie potrzebują trakcji.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 12.10.22 22:59 Shrek
- 12.10.22 23:50 nadir
- 12.10.22 23:54 nadir
- 13.10.22 00:44 ii
- 13.10.22 01:02 ii
- 13.10.22 01:03 ii
- 13.10.22 01:06 ii
- 13.10.22 01:10 ii
- 13.10.22 06:05 Shrek
- 13.10.22 06:07 Shrek
- 13.10.22 06:10 Tomasz Gorbaczuk
- 13.10.22 06:41 Shrek
- 13.10.22 06:50 Shrek
- 13.10.22 07:04 Cavallino
- 13.10.22 07:07 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=