  • Data: 2022-05-06 17:49:58
    Temat: Re: Te co skaczo nie tancujo
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.05.2022 o 09:35, K pisze:

    > Praktycznie kazdy w takiej sytuacji ma albo bedzie mial jakies
    > okolicznosci typu: niekarany, dobra opinia,

    Wręcz przeciwnie. Ty może mówisz o wyrokach uniewinniających celebrytów.
    Cała reszta ma wyroki uzasadniane wysoką szkodliwością błahych czynów
    albo wręcz domniemanego złego prowadzenia się.

    a adwokat by ci zalatwil
    > papiery wolontariusza gdzies tam.

    Dlatego "wyrok nie powinien zależeć od gry aktorskiej obwinionego".

    > Gdyby byla z PiSu to by pewnie nie odpowiedziala. 5 lat zakazu i 70k PLN
    > grzywny to moim zdaniem adekwatna kara w stosunku do tego, ze nic sie
    > nie stalo. Co bys zaproponowal, przepadek calego majatku i 5 lat
    > bezwzglednego?

    Ja jestem przeciwny jakimkolwiek grzywnom. To zwykłe okradanie. O ile
    teoretycznie można sobie wyobrazić, że jakiś przestępca wzbogacił się
    dzięki łamaniu prawa to na pewno nie jest to ten przypadek. Podobnież
    nie widzę sensu w tak długim zakazie. Jak już wielokrotnie pisałem,
    prowadzenie pojazdów osobistych to podstawowa potrzeba i umiejętność
    życiowa. Co niby miałoby wyniknąć z tego, że kobieta przez 5 lat będzie
    uziemiona? Są jakieś przesłanki, że to coś więcej niż jednorazowy
    wybryk? Coś wątpię. Ostrzejsze karanie za recydywę mogłoby być bardzo
    sensowne gdyby nie sprowadzało się do 2x większej grzywny.

    Ale zupełnie nie odnosiłem się do treści wyroku tylko do uzasadnienia.