  • Data: 2021-02-19 12:51:06
    Temat: Re: Tesla
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście. Zatem "dotknij" proszę tego czegoś z czego chcesz mieć
    > energię a ja ci już zbuduję przetwornik.

    Spokojnie, już ktoś buduje :) a ja obiecałem, że pomogę w ustalaniu
    rezonansu i doborze elementów. Mieszka niedaleko ode mnie i w zasadzie
    to on mnie zmobilizował do "drążenia tematu". Po ostatnich moich
    zabawach z wiatrakiem VAWT, gdzie utknąłem w fali mrozów, zostały mi
    jakieś moce przerobowe (czasowe) więc zainteresowałem się tym, co
    dotychczas nie było mi zwyczajnie potrzebne. Do zbudowania ceki Tesli
    niewiele potrzeba więc już kupił jakiegoś ZVS z Allegro, stare trafo WN
    z rdzeniem i sobie narazie iskry robi :) Cewkę nawinął i czeka aż ziemia
    rozmarznie żeby uziemienie zrobić. Diody WN i kondensatory mają być w
    poniedziałek i jak poskłada w całość, to będziemy stroić.

    > A innymi słowy, nie widać na
    > horyzoncie nauki zjawiska fizycznego z którego łatwo i w dużej ilości
    > można by czerpać energię.

    No niby nie widać, za to widać duży trend do monopolu i odciąganie od
    własnych pomysłów. Prościej wtedy z suwerenem, który nie może być
    przecież samowystarczalny i niezależny od rządzących :) Sporo dobrych
    rozwiązań utyka w prototypach i niedowierzaniu a zainteresowani są
    nieliczni. Telekineza nie istnieje, telepatia nie istnieje,
    antygrawitacja nie istnieje, czarna dziura niby istnieje ale nikt jej
    nie widział i bladego pojęcia nie ma co konkretnie się tam odwala a to
    są tylko jakieś siły, które ktoś zobaczył/doświadczył. Te, których nie
    widać, nie czuć i nie można obecnie dotknąć są poza skalą czegokolwiek.

    Już nie te czasy, gdzie się w "czary" wierzy i wiele bzdur idzie
    odrzucić ale nie można przechodzić obojętnie nad zjawiskami, których nie
    potrafimy jeszcze w 100% wyjaśnić ale możemy je wykorzystać, jak
    wspomniana cewka Tesli.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>