    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 20 Feb 2021 11:39:07 -0800 (PST)
    Subject: Re: Tesla
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 20 lutego 2021 o 20:03:10 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):

    > Tu masz pokaz prądnicy 1kW :) https://youtu.be/o8bdPFm8NLU tego pana.
    >
    > Nie wiem z jakiej wkrętarki jest ten silniczek ale opis i test
    > pierwszorzędny :D
    >
    > A tutaj profil tego pana.
    > http://www.wielkabrytania.org/czarna_lista.php?id=11
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    > NASZE KŁAMSTWA SĄ PRAWDĄ
    Tak dla scislosci ubecki folksdojczu. Co ma wspólnego link z prądnica do czarnej
    listy która dałeś? Link o zamieszczeniu tego wynalazcy na jakiejś czarnej liście
    stworzonej przez kolejnego ubeckiego chuja nic nie wnosi do tematu. Umieszczając taki
    link okazałeś się gownozjadem ze stołówki pizdziaka.