    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla do Chorwacji
    Date: Wed, 7 Oct 2020 08:03:23 +0200

    W dniu 06.10.2020 o 17:43, Cavallino pisze:

    > Ale potrzeby (realne) to jakie, bo zapomniałeś napisać?
    > Bo do widzimisie to pewnie nie dobierzesz, to chyba jasne?
    >
    > 50 km zasięgu to ma nawet większość hybryd plug-in.
    >
    > P.S.
    > Renault Kangoo ev chyba spełnia wszystkie Twoje wymienione wymagania. ;-)

    napisałeś że "wystarczy dobrać auto ev do własnych potrzeb" Informuję
    Cię że większość cywilizowanego świata ma potrzebę dojazdu do pracy.
    Większość tych którzy zarabiają normalne pieniądze dojeżdża parę,
    paręnaście kilometrów. więc chcę auto dopasowane do potrzeb, czyli takie
    które przejedzie maksymalnie 50km na jednym ładowaniu. nie chcę wozić 2
    silników napędowych - spalinowego i elektrycznego - nie mam takich
    potrzeb. nie chcę wozić akumulatora na 100, 200 500km, bo nie mam takich
    potrzeb.
    Obawiam się ze nie ma takich aut. bo te które są, nie są dla
    przeciętnych ludzi, tyko dla snobów. ostatnio przeczytałem ze utylizacja
    bateri do tesli kosztuje tyle co wyprodukowanie małego benzyniaka.
    szkoda ze autor nie podał źródła. nie mniej chciałbym wiedzieć ile
    realnie to kosztuje

    ToMasz