  • Data: 2020-10-07 12:03:25
    Temat: Re: Tesla do Chorwacji
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.10.2020 o 09:57, Cavallino pisze:

    > Ano właśnie.
    > Ale głąbowi nie wytłumaczysz.
    widzisz.... napisałeś jakie masz zdanie. ja nie odpisałem nic. może mnie
    przekonałeś, może nie. odpisał "dddddddd", a Ty mnie nazywasz głąbem.
    Musisz? Lepiej się teraz czujesz?

    > Ma być maks 50 km zasięgu, a minimum pewnie 54, albo nie spełnia
    > warunków i już.
    Zapytałeś i dostałeś odpowiedź? Bo wnioski z odpowiedzi już masz.

    Mam bak na 1000km. nie chcę samochodu spalinowego na 50km, bo po
    "energię" do spalinowego muszę gdzieś pojechać, zrobić jakieś dodatkowe
    kilometry. różnica w wadze paliwa na 50 km a na 1000km, jest mniejsza
    niż 1 pasażer. koszt magazynowania paliwa na 50km a na 1000km jest
    mniejszy niż koszt pizzy.
    teraz elektryk: powinien być ładowany pod domem, więc nigdzie nie będe
    jeździł po "energię", to plus. różnica w cenie akumulatora
    umożliwiającego przejechanie 50km a 1000km (wiem takich nie ma, ale to
    daje obraz sytuacji) jest wartości mojego mieszkania. różnica w wadze?
    tyle ile waży mini samochód. Koszt magazynowania - do policzenia... w
    zwykłych akumulatorach, w tesli nie - bo teslowe są idealne.

    Szanowni koledzy. robicie z siebie idiotów. pamiętajcie, że jest szansa
    że Wasze dzieci to przeczytają.
    ToMasz