  • Data: 2021-01-25 17:24:08
    Temat: Re: Tesmat
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    >Przypadkiem znalazlem to: https://www.tesmat.com/ czyli zestaw do
    >spania w Tesli. Czy inni producenci, np. Renault do Zoe tez cos
    >takiego maja w ofercie? Szukam ale nie widze informacji czy mozna
    >spac i ladowac.

    Pewnie sie nie zaleca, bo jak sie zapali, to trzeba szybko uciekac :-)

    A samochod raczej nie wie, ze spisz, wiec mozna.
    No chyba ze ... Tesla cwana, moze sprawdza przez kamere co tam
    wyprawiasz :-)

    Wstepnie widze dwie wady:
    - pasuje do dolnego bagaznika ... i co - kawalek wyciagac bagaze, aby
    wyciagnac materac ?
    - no wlasnie - co z bagazami - gdzie je umiescic, aby nie
    przeszkadzaly ?

    Tesla w ogole ma takie wymiary, ze mozna sie tam polozyc i na dlugosc
    starczy ?

    Bo troche mi brakuje takiej mozliwosci w spaliniakach ... tzn niby
    mozna, ale cos przeszkadza :-)

    P.S. jest konkurencja
    https://www.youtube.com/watch?v=uJiuFCwsQ88

    Zaraz ... do innych aut tez jest konkurencja, czy spaliniaki nie
    wymagaja ? :-)

    J.