  • Data: 2015-04-22 10:42:53
    Temat: Re: To się coniovalino zmartwi
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2015-04-22, o godz. 10:25:09
    Shrek <...@w...pl> napisał(a):

    > Tym niemniej takie było tłumaczenie - niebezpieczny jest tunel, choć
    > nie mam pojecia czemu (czekam aż autostradę pod Ursynowem wybudują -
    > też będzie 50?) albo górka za tunelem - podobno jakbys jechał 70 to
    > nie idzie zahamować na okoliczność korka za górką.

    Tam będzie ciekawie. Już projekt zmieniali bo okazał o się że zgodnie z
    jakimiś przepisami nie może być zjazdów pod ziemią. Wiec już raz
    przerabiali dokumentację skracając tunel by na Ursynowie nie były w
    tunelach.

    > Poprzednio mówili, że samo skrzyżowanie, ale obecnie z tego
    > skrzyżowania zostało "skrzyżowanie" i jedyny przebieg kolizyjny to
    > zielona strzałka z Karowej. Nawet przejscie dla pieszych zlikwidowali
    > na Wisłostradzie.

    Bo docelowo przejście dla pieszych ma być na wysokości Bednarskiej pod
    trasą. Element nowych bulwarów nad Wisłą.

    > A tak naprawdę to nie da się 70, bo znak może pokazywać tylko 30/50.

    Na Siekierkowskiej sobie poradzili. Taka sama tablica i chyba z tego
    samego systemu kierowana. Tylko że od czasu podniesienia prędkości nie
    wyświetla znaków tylko komunikaty tekstowe.

    Zdrówko